Jan 15, 2006

Wasilah sambung Tahfiz hari ni lepas cuti lama

Hari ni Silah dah balik semula ke Tahfiz Al-Imam di Kubang Kerian untuk sambung semula persekolahannya. Tahun ni 2006, Silah dah masuk darjah 2. Insya-Allah makin bertambah juzu' untuk Silah baca dan makin pandailah Silah!! :-) Posted by Picasa

1 comments:

erm said...

ari tu negok gambar kat muthanna's fotopage ada...sekarang nak tengok balik...dah takdak dah fotopage tu...macam magic pulak.....aihh takkan dah delete fotopages tu...bila balik mesia...mesti tak cam dah kulim nanti...sebab dah membangun