Jun 28, 2007

Ayuh ke himpunan umat Islam Jumaat ini!

** dipetik dari Harakahdaily. Jom kita solat Jumaat di Masjid Tabung Haji esok dan berarak ke Kedutaan AS sesudah selesai solat..ALLAHUAKBAR!!

KUALA LUMPUR, 27 Jun (Hrkh) - Kerajaan Fatah pimpinan Presiden Palestin, Mahmoud Abbas merampas kabinet Hamas, sedangkan kerajaan yang dipimpin Perdana Menteri, Ismail Haniyeh itu adalah pilihan rakyat yang sah pada pilihan raya Palestin.

Justeru, ayuh! Umat Islam diseru beramai-ramai membantah kebiadapan Fatah itu dengan menyatakan sokongan terhadap Hamas pada 29 Jun ini, selepas solat Jumaat.

Himpunan anjuran Dewan Pemuda PAS Pusat, NGO-NGO, dan mahasiswa Islam itu akan diadakan di hadapan Kedutaan Amerika, Jalan Ampang.

Kepada para pencinta kebenaran, anda diminta menyatakan bantahan atas tindakan Fatah, di samping menyatakan sokongan kepada Hamas sebagai sebuah kerajaan yang sah.

2 comments:

Ahlul Bidaah said...

Dulu aku setia dengan PAS... AKU TENSION.... Aku tension sebab kat dalam PAS banyak Syiah, Khawarij... aku tensionnnnnn..... AKU BENCI SYIAH.. SEKARANG NI AKU TERPAKSA BENCI PAS... PAS SUDAH JADI SYIAH DAN KHAWARIJ, suka buat demo, aku tension.. aku tension... pas tak macam dulu ... pas dah tak macam dulu... pas dah tak macam dulu...

azwanxtechsis said...

macam ye je pandangan hang...bertuah punya budak....